Τεχνικές Χαλάρωσης

Τα αγχογόνα γεγονότα είναι πλέον μια πραγματικότητα της καθημερινής μας ζωής, για τα οποία όμως μπορείτε να λάβετε μέτρα και να διαχειριστείτε τον αντίκτυπο που έχουν σε σας.

Η χαλάρωση του σώματος είναι ένα ισχυρό αντίδοτο στο στρες. Οι τεχνικές χαλάρωσης όπως η βαθιά αναπνοή, ο οραματισμός, η προοδευτική μυϊκή χαλάρωση και η συγκέντρωση, μπορούν να σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε αυτήν την αντίδραση χαλάρωσης. Όσοι ασκούνται τακτικά σε αυτές τις δραστηριότητες οδηγούνται σε μια μείωση των καθημερινών επιπέδων του στρες και απολαμβάνουν περισσότερα συναισθήματά χαράς και ηρεμίας.

Είναι δύσκολο να αποφύγετε όλο το στρες, αλλά μπορείτε να αντιδράσετε στα αρνητικά αποτελέσματά του, με την εκμάθηση τρόπων που μπορούν να προκαλούν χαλάρωση.

Με την δική μας ειδική καθοδήγηση, μπορείτε και εσείς να ελέγχετε το στρες και κατά επέκταση το άγχος της καθημερινότητας.

ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο