5 ημέρες για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

5 βήματα για μία καλύτερη Ψυχική Υγεία

Σωματική Άσκηση

Όλοι ξέρουμε ότι η σωματική δραστηριότητα είναι καλή για το σώμα μας. Αυτό που οι περισσότεροι δεν ξέρουν είναι ότι μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της διάθεσής σας, στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας και επίσης στην αντιμετώπιση προβλημάτων ψυχικής υγείας. Μελέτες έχουν δείξει ότι η σωματική άσκηση καταπολεμά σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατάθλιψη, καθώς βοηθά να γίνουν αλλαγές στον εγκέφαλο, όπως η ανάπτυξη των νευρώνων και τα νέα πρότυπα δραστηριότητας που φέρνουν ένα συναίσθημα ηρεμίας σε εσάς. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με το άγχος, ανακουφίζοντας την ένταση και απελευθερώνοντας ενδορφίνες που σας κάνουν να νιώθετε καλά και ενισχύουν την ευημερία σας. Το καλό με τη σωματική δραστηριότητα είναι ότι δεν βοηθά μόνο τους ανθρώπους που πάσχουν από προβλήματα ψυχικής υγείας, αλλά και όλους τους ανθρώπους γενικά καθώς μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση της διάθεσης και της προοπτικής τους. Μπορεί να βοηθήσει στο να:

  • Αμβλύνει τη μνήμη σας, καθώς οι ενδορφίνες που απελευθερώνονται δεν σας κάνουν μόνο να αισθάνεστε καλύτερα, αλλά βοηθούν και στη συγκέντρωση σας.
  • Ενισχύσει τα επίπεδα της αυτοεκτίμησής σας. Εάν η τακτική δραστηριότητα και η επένδυση στο μυαλό και το σώμα σας γίνει συνήθεια, μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση της αξίας του εαυτού σας.
  • Έχετε καλύτερο ύπνο, αφού ακόμη και λίγη άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του κύκλου του ύπνου σας.
  • Έχετε περισσότερη ενέργεια. Εάν αυξήσετε τον καρδιακό σας ρυθμό για έστω και λίγα λεπτά την ημέρα, μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο ενεργητικοί.
  • Έχετε ισχυρότερη ανθεκτικότητα. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις ψυχικές και συναισθηματικές προκλήσεις με υγιή τρόπο, αντί να στραφείτε σε ανθυγιεινές ουσίες ή συμπεριφορές.